Palasitika fa'aoga tasi ma le fa'asa ole Styrofoam

Su'e se isi mea i le palasitika fa'aoga tasi?O la matou laina tele o mea e mafai ona fa'aleagaina ma fa'apalapala o lo'o faia mai i la'au fa'avae ma mea e fa'aleagaina, e ofoina atu isi mea fa'aauau i palasitika masani.Filifili mai lapopoa eseese opusa pizza, pusa meaai, pusa lole, pusa falaoama isi mea.

5

O fale ma pisinisi i le salafa o le lalolagi ua amata ona suia a latou oloa i isi mea e faʻaleleia ai le siʻosiʻomaga.mafuaaga?O latou muamua, e pei o palasitika faʻaaoga tasi ma mea faʻapipiʻi polystyrene, na mafua ai le tumau ma le tele o le afaina o le siosiomaga.O se taunuuga, ua amata ona faasaina e aai ma setete nei mea leaga i se taumafaiga e taofia le faatupulaia pea o le filogia.

O le a le mea o loʻo i ai i le faʻasaina o Styrofoam?
O le tele ma le tele o taulaga i le konetineta o Aferika ua amata ona gauai atu i lamatiaga o le siosiomaga o Styrofoam.O le Polystyrene o le vaega autu o le faʻailoga "Styrofoam" ma e le faigofie ona lafoai ma le saogalemu.O le oona o lenei mea ua avea ai ma se tasi o sao tele ile lapisi.Ina ia foia lenei mea, o setete e pei o Kalefonia ma New Jersey ua latou faʻatinoina le faʻasaina o le polystyrene i le tele o latou taulaga.

E i ai se fa'aoga tasi po'o le Styrofoam fa'asaina i lo'u eria?
O le tele o setete o loʻo mafaufau nei i tulafono e faʻasaina ai le Styrofoam.Ina ia tumau i luga o lenei mea, asiasi i la matou upega tafaʻilagi mo faʻamatalaga lata mai ma saili pe o aʻafia oe.

1

O le a le mea o lo'o i ai le fa'asaina o le palasitika fa'aaoga tasi?
O le a le palasitika fa'aoga tasi?
O palasitika fa'aoga tasi e maua ai le tele o oloa palasitika uma e gaosia i le lalolagi atoa.O palasitika ia e tasi le fa'aoga o so'o se ituaiga ma e tatau ona fa'aoga tasi a'o le'i tia'i ese.

Aisea ua faasaina ai?
E tusa ma le 300 miliona tone o palasitika e gaosia i tausaga uma.O palasitika fa'avae suau'u e maua ai le tele o lenei voluma, ma talu ai e le mafai ona fa'aleagaina, e masani lava ona i'u i lapisi po'o le sami.Ina ia taofia lenei mea, o le tele o aai i le salafa o le lalolagi ua latou faʻatulafonoina faʻasaina e tasi le faʻaogaina o palasitika.O le fa'amoemoe o le fa'ateleina lea o le palasitika toe fa'aaogaina e fa'aaogaina e tagata fa'atau ma fa'aitiitia le fa'aaogaina o mea fa'aoga tasi e afaina ai le si'osi'omaga.

O a mea e sui ai nei oloa?

3

Aua ne'i fa'atagaina le fa'asaina o le Styrofoam e a'afia ai lou gafatia e fa'atau oloa e te fa'atuatuaina.I le JUDIN Packaging, matou te ofoina atu isi mea i mea matautia ma oona mo le silia ma le sefulu tausaga, o lona uiga e mafai ona e mauaina ma faʻatau le tele o mea saogalemu i la matou faleoloa i luga ole laiga.


Taimi meli: Aukuso-08-2022